• وبلاگ : اخلاق و عرفان Ethics & Irfan
  • يادداشت : نرم افزارهاي اخلاق و عرفان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بر دوستان و عزيزاني كه در گذشته با نام پايگاه اطلاع رساني حزب الله شهركرد و حال با عنوان حزب الله 110 در خدمت شما بوده و شما عزيزان نيز ما را با حضور گرم خود و نظرات سبزتان در ادامه راه ياري نموديد ولي چند روزي بود كه با خودم خيلي درگير بودم و همه روزه به اين فكر مي كردم كه آيا واقعا اين حقير لياقت فعاليت با عنوان حزب الله را دارم يا خير كه در نهايت به اين نتيجه رسيدم كه خيلي كوچكتر از اين هستم كه خود را منتصب به كلمه مقدس حزب الله نمايم و با اين همه گناه كه اين بنده سراپا تقصير در پرونده اعمال خوددارم ، تنها اميد به مغفرت و گذشت الهي دارم . لذا اول از خداي مهربان خود خواهستم كه توفيقي عنايت فرمايد تا به خودسازي و تزكيه نفس اماره خويش مشغول شوم انشاالله .
    خدايا ! همه ما را از شر وسواس خناس در امان دار و ما را با همه ناداني و كوله باري از گناه كه بر دوشمان سنگيني مي كند ببخش و مورد لطف و عنايت خود قرار ده . آمين .
    در ضمن دوستان عزيز منبعد با وبلاگ www.solook.blogfa.com در خدمت شما عزيزان خواهم بود اميد كه با معرفي اين بزرگان و سرلوحه قرار دادن زندگي بابركت و پرفيض ايشان خداوند متعال ما را هم به راه راست هدايت فرمايند. انشاالله
    التماس دعا برادر كوچكتان حسين
    سلام خوبي عالي بود

    با سلام و آرزوي قبولي زحمات شما از ايزد منان

    اگه بتوني نرم افزارهاي ديني را براي دانلود بزاري بچه باحال تر ميشي

    حسين تبار